اتوار، 11 اکتوبر، 2020

ہم تین سیٹوں کا حق رکھتے ہیں اگر ہنزہ کے عوام نے مجھے ووٹ دیا تو میں اضافی سیٹ کے لئے کام کرونگا میں روایتی سیاست سے ہٹ کر نوجوانوں کے لئے کچھ کرنے کے عزم ۔شیر غازی امیدوار براۓ گلگت بلتستان قانون ساز امبلی حلقہ 6 ہنزہ شیر غازی



بشکریہ کنجوت ٹوڈے 

ہنزہ( رحیم اللہ بیگ)ہنزہ حلقہ چھ کے آزاد امیدوار شیر غازی نے ہنزہ پریس کلب میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ مجھے الیکشن میں آنے کا خیال اس لئے آیا کہ کافی عرصے سے ہنزہ کی نمائندگی نہیں ہورہی تھی میرا پہلا کام ہنزہ کو اضافی سیٹ دلانا ہے آبادی کے عتبار سے ہم تین سیٹوں کا حق رکھتے ہیں اگر ہنزہ کے عوام نے مجھے ووٹ دیا تو میں اضافی سیٹ کے لئے کام کرونگا میں روایتی سیاست سے ہٹ کر نوجوانوں کے لئے کچھ کرنے کے عزم لے کر آیا ہوں دوسرا میرا مقصد ہنزہ کا فنڈ کو سہی معنوں میں خرچ کرنا ہے اس سلسلے میں ہنزہ سپریم کونسل کے نام پر ایک باڈی بنانا چاہتا ہوں ہنزہ سپریم کونسل کا کام صرف فنڈ ز کی تقسیم نہیں بلکہ ہنزہ کے حوالے سے قانون سازی کے لئے تجاویز اور ہنزہ کے لئے بہتر پالیسیز بھی بنانا ہوگا ،پروجیکٹ کی دیکھ بال بھی اس کی ذمہ داری ہوگی ہمارے نوجوان زیادہ پڑھے لکھے ہیں مگر ان کے معیار کے مطابق روزگار کے مواقعے نہیں جس کی وجہ سے نوجوانوں میں احساس محرومی بڑھ رہی ہے میرا مقصد ان نوجوانوں کو گھر کے دہلیز پر روزگار فراہم کرنا ہے اس سلسلے میں انٹرنیٹ اور بجلی کی فراہمی کو یقینی بنانا میرا منشور ہے نوجوانوں کو آن لائن روزگار کی طرف روغب کرنا اور ان کو وہ سہولیات دینا ہے ہم آن لائن شکایات سیل بنانا چاہتے ہیں تاکہ لوگوں کے پیچھے جانے کی ضرورت نہ ہو ، میرے منشور میں ماحولیات کے حوالے سے کام کرنا ہے گوجال میں صحت کے ایشوز کے حوالے سے کام کرنا چاہتے ہیں اس کےGazi . Com ویب سائٹ پر میرے منشور کا تفصیلی رپورٹ دیکھ سکتے ہیں بہت جلد اس کا پرنٹ بھی دستیاب ہوگا ویب سائٹ کے ردیعے اپنا منشور دینے کا بھی وجہ ہے ہنزہ میں شرح خواندگی بہت زیادہ ہے جن کے پاس سمارٹ فون ہے وہ باآسانی میرے منشور کا مطالعہ کرسکتے ہیں

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

کمنٹ ضرور کریں