ہفتہ، 16 مئی، 2020

محکمہ صحت جی بی کے ذریعہ مریضوں کے ٹیسٹ کے نتائج کو کونونا کے نام پر کیسے جوڑا جاتا ہے۔ ڈاکٹر فضل رحمان ، ڈائریکٹر زراعت ریسرچ جی بی۔



محکمہ صحت جی بی کے ذریعہ کورونا کے نام پر مریضوں کے ٹیسٹ کے نتائج میں کیسے ہیرا پھیری کی جاتی ہے۔
ڈاکٹر فضل رحمان ، ڈائریکٹر زراعت ریسرچ جی بی۔
مجھے 22 اپریل 2020 سے بخار ہوگیا تھا اور میں بیمار ہوگیا تھا۔ میں نے 25 اپریل کو ایک نجی لیب سے لیب ٹیسٹ لیا تھا اور اسے ڈبل ٹائفائڈ کی حیثیت سے عزت ملی تھی۔ میں 4 مئی 2020 تک ان کے کلینک میں میڈیکل اسپیشلسٹ ڈاکٹر امین کے زیر علاج رہا ۔مجھے کچھ دن ڈاکٹر امین نے سٹی اسپتال میں داخل کرایا اور بہتر نتائج حاصل کرنے کے لئے دوائی تبدیل کردی۔
میرے داخلے کے اگلے دن کچھ دوسرے ڈاکٹرس (فائیسیئن نہیں) شاید کورونا کے ساتھ معاملہ کرتے ہوئے میرے کمرے میں آئے اور میرے چارٹ کو چیک کیا اور کچھ دوائیں اور ٹیسٹ تجویز کیے۔
انہوں نے میرے خون کا نمونہ لیا اور بتایا کہ وہ کرونا کے لئے ٹیسٹ لینے جارہے ہیں
اسی دن انہوں نے زبانی طور پر مجھے آگاہ کیا کہ آپ کے خون کے ٹیسٹ نے مثبت نتائج ظاہر کیے ہیں اور آپ کو الگ تھلگ رہنے کی ضرورت ہے۔ اسی کے ساتھ ہی انہوں نے میری بائیں طرف کی ناک سے دوسرا نمونہ لیا اور بتایا کہ کل تک پی سی آر ٹیسٹ کے نتائج پہنچادیں گے۔ میں نے مہمان کو کم سے کم کرنے کی کوشش کی اور نجی کمرے میں اپنے آپ کو تنہائی اور سنگروی پر رکھنا۔
اگلے دن 9 مئی 2020 کو مجھے ڈاکٹر اقبال کا متن ملا ، "مبارک ہو جناب ، آپ کا پی سی آر ٹیسٹ منفی ہے ، مبارک رہیں ، انشاء اللہ جلد ہی آپ کی صحت بہتر ہوجائے گی"۔ اس کے بعد کسی بھی ادارے نے مجھ سے ملاقات نہیں کی اور کورونا کے کسی بھی ایس او پی کے سلسلے میں کوئی ہدایات یا رہنمائی حاصل نہیں کی اور اس دن کے دوران میرے بہت سے ساتھی ، دوست احباب اور رشتے دار مجھ سے اسپتال میں ملنے گئے۔
اگلے دن ڈاکٹر امین استور سے آئے اور مجھ سے ان کے کلینک دیکھنے کو کہا۔ میں تشریف لائے اور اس نے کچھ ٹیسٹ لئے اور مجھے مشورہ دیا کہ کچھ دوائی استعمال کریں اور آپ کے گھر رہیں اور 10 مئی 2020 کو ہسپتال سے فارغ ہو جائیں۔
13 مئی کو ، 2020 کو آر ایچ کیو لیب سے ایک نئی فہرست جاری کی گئی ہے ، اور جہاں میرا نام مثبت ظاہر ہوتا ہے؟ میں حیران ہوا اور پوچھا کہ کیا مسئلہ ہے ، وہ مجھے بتا رہے ہیں کہ آپ کا نتیجہ استور کے کسی فرد کے ساتھ ملا ہوا تھا؟ خدا کے لئے تھیلے انسانوں کی زندگیوں سے نہیں کھیلتے ہیں۔
نہیں وہ مجھ سے دوسرے نمونے دینے کے لئے کہہ رہے ہیں؟ کیا میں ان کو دوں یا اعتماد کروں؟
اس حادثے کا ذمہ دار کون ہے؟
دوسری طرف میں اپنی طرف سے اور سی جی اور پی ایس کا وزیراعلیٰ کو مشورہ دیتا ہوں کہ میں نے اپنے گھر پر خود کو قرنطین / تنہائی پر ڈال دیا ہے۔ فرض کیا گیا تھا کہ آج وہ ایک بار پھر نمونے جمع کریں گے لیکن ابھی تک کوئی جسم یہاں موجود نہیں ہے۔
میں اعلی حکام سے درخواست کروں گا کہ وہ اس معاملے کی تحقیقات کریں اور مجرموں کو انصاف کے کٹہرے میں لائیں اور کورونا ٹیسٹ کے نام پرعوام کی جانوں کے ساتھ جوڑ توڑ نہ کریں۔
ڈاکٹر فضل رحمان ڈائریکٹر زراعت ریسرچ جی بی۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

کمنٹ ضرور کریں